30 iunie 2022 160

278 579 $ Profit în 60 de Zile cu Magazin de Comerț Electronic Shopify

Astăzi vă povestim istoria lui Harry Coleman, un antreprenor de comerț electronic care a reușit să câștige peste 1 200 000 de dolari în 2 luni prin livrarea directă cu magazinul său Shopify.

În acest caz, vă prezentăm cum a reușit să înceapă și să extindă acest magazin folosind publicitate pe Facebook. Vom detalia strategia lui de testare a reclamelor Facebook, strategia de scalare, metodele de realizare a produselor pe care le-a folosit la început și, în sfârșit, profiturile pe care le-a realizat în acele 60 de zile.

Dovada câștigurilor

Imaginea de mai sus este a magazinul Shopify, care a realizat venituri de 1 278 743 de dolari între 1 septembrie și 31 octombrie. În cea mai bună zi a sa, a câștigat 37 000 de dolari, dar au fost și zile în care veniturile au scăzut. Aceasta s-a întâmplat datoratită problemelor comune ale contului de reclame Facebook pe care le vom aborda în acest articol.

Contul publicitar 1

Contul publicitar 2

Imaginile de mai sus arată cele 2 conturi de reclame Facebook pe care le-a folosit pentru difuzarea reclamelor. Ambele sunt de la 1 septembrie până la 31 octombrie. Primul cont publicitar a cheltuit aproape 398 723 de dolari și a generat 886 682 de dolari cu o rentabilitate a cheltuielilor publicitare de 2,2, iar contul al doilea cont publicitar a cheltuit 124 755 de dolari și a generat 247 909 de dolari cu o rentabilitate a cheltuielilor publicitare de 1,99 de dolari.

Restul veniturilor a provenit din fluxurile de coșuri abandonate de marketing prin e-mail. Rentabilitatea sa pe Facebook nu a fost mare, deoarece cheltuia la o scalare o suma cuprinsă între 10.000 de dolari și 20.000 de dolari/zi, în timp ce viza un public larg.

Strategia de testare

Strategia de testare a lui Harry este rezumată aici:

  • Campanie de schimbul a website-ului  — Achiziții (buget pentru set de anunțuri)
  • 8-10 segmente de public (50% targeting SUA și 50% targeting țări din afara SUA)
  • 2-3 reclame
  • Bugetul de 8-15 de doalri per set de anunțuri
  • Excludeți achizițiile din ultimele 180 de zile
  • Plasarea feedurilor Facebook și Instagram

Scopul strategiei sale de testare este să se asigure că găsește public și reclame care pot fi scalate și testate în continuare.

Campaniile de testare ale lui Harry conțin de obicei 8 seturi de anunțuri care au 4 interese similare și sunt duplicate de două ori. Singura diferență este că 4 seturi de anunțuri vizează SUA, iar celelalte 4 vizează țări din afara SUA, cum ar fi Marea Britanie. De obicei, testează cu un buget de 10 de dolari per set de anunțuri, așa cum puteți vedea în aceast screenshot a primei zile de testare a acestei campanii.

A cheltuit 84 de dolari și a obținut 7 vânzări și un ROAS de 3,29 în prima zi, ceea ce a fost norocos. Cu toate acestea, acest noroc a venit după o analiză corectă de alegere a produsului.

Alte valori cheie pe care s-a concentrat în timpul testării cu această strategie includ:

  • CTR-ul reclamelor pe care le asigură că este mai mare de 1%
  • CPM-ul pe care el se asigură că este mai mic de 10 USD
  • Procentul anunțului în coș, care se asigură că este mai mare de 10%
  • Numărul de vânzări

Acestea sunt valorile care vă pot arăta dacă aveți sau nu un produs câștigător.

Strategie de scalare

Când vine vorba de scalare, Harry folosește CBO. Aceștia sunt pașii pe care îi face pentru a forma și extinde CBO-urile:

  • Identificarea publicului câștigător cu peste 5 vânzări și cel puțin 50 de dolari în cheltuieli publicitare profitabile.
  • Mutarea audiențelor cu peste 10 milioane de utilizatori într-un singur CBO.
  • Mutarea audiențelor cu mai puțin de 10 milioane de utilizatori într-un singur set de anunțuri și plasarea acestui set de anunțuri într-un alt CBO.
  • Utilizarea reclamelor câștigătoare de la testul inițial. Dacă este 1, atunci îl dublează de 2 sau 3 ori.
  • Utilizarea tuturor destinațiilor de plasare a anunțurilor.
  • Bugetul variază în funcție de performanța fiecărui set de anunțuri. Dar, de regulă, poate fi de 1-3x CPA per reclamă. De exemplu, $25x2 = $50x6 = $300.
  • Creșterea CBO-urilor profitabile cu 20% la fiecare 4-5 zile.
  • Duplicarea campaniei către alte conturi de reclame sau manageri de afaceri.

Canale de redirecționare

Harry își stabilește redirecționarea în următoarele moduri:

  • TOF (Top of the funnel) este o audiență complet rece. În această campanie, segmentele de public TOF au înregistrat o conversie de 2,16 ori rentabilitatea cheltuielilor publicitare.

  • MOF (Middle of the funnel) este publicul care a văzut produsul, dar nu a cumpărat. MOF-ul său a fost de 3,26x ROAS.

  • BOF (Botttom of the funnel) este publicul care a adăugat ceva în coș, dar nu a cumpărat. BOF lui a fost la 5x ROAS.

Strategia de upselling

Harry folosește strategia de upsell cu un singur clic. Upselling este important deoarece ajută la îmbunătățirea AOV (Average Order Value, Valoarea medie a comenzii).

Își stabilește vânzările în plus în 3 moduri:

  • Oferta de upsell după cumpărare

Acesta este momentul în care cineva a cumpărat produsul și, după ce a plătit pentru el, primește o ofertă. Oferta este in general acelasi produs dar la un pret redus.

  • Reducere

Dacă clientul spune nu ofertei după cumpărare, i se arată apoi o reducere care este același produs, dar cu o reducere mult mai mare.

În acest magazin, Harry testa două produse pentru reducere. Produsul original și un produs de înlocuire. Majoritatea clienților au optat pentru produsul de înlocuire.

  • A doua ofertă de vânzare în avans  după cumpărare

Pentru clienții care ar spune da ofertei de reducere, le-ar arăta un alt upsell. Ceea ce a fost un compliment.

Gestionarea îndeplinirii

Manipularea cu  produse de aprovizionare și împlinire poate fi o provocare pentru expeditorii mai ales atunci când rulează anunțuri pe o scalare. Harry folosește următorii pași pentru a gestiona aprovizionarea și împlinirea pentru acest magazin:

  1. Aprovizionare de la Aliexpress în timpul perioadei de testare (Nu o scalează niciodată).
  2. În căutarea unui agent, odată ce primește 20-30 de comenzi.
  3. Alegerea unei companii de transport potivită.

Notă:  Cele mai bune modalități de a găsi un agent sunt să întrebați primul furnizor Ali Express dacă a folosit DianXiami sau să cereți recomandări în grupurile Facebook.

Pentru expediere foloseste:

  • Linie rapidă USPS către SUA (8-15 zile)
  • Royal Mail în Marea Britanie (7-14 zile)
  • 4PX și Yunexpress în alte țări UE (10-17 zile)
  • DHL pentru comenzi mari (3-5 zile)

Harry sugerează că, cu cât te îndepărtezi mai devreme de Aliexpress, cu atât mai bine. Lucrul cu agenții vă poate ajuta să faceți mai mult în ceea ce privește branding a produsului și obținerea de pachete personalizate sub numele brăndului dvs.

Cifre

  • Venituri:  1 278 743,47 de dolari
  • Cheltuieli publicitare:  523 478 de dolari
  • ROAS de marketing : 2,44x

Cheltuieli

  • Cheltuieli publicitare: 523 478 de dolari
  • Costul mărfurilor:  418 445,50 de dolari
  • Taxe:  49 870,99 de dolari
  • Asistenți virtuali:  8 368,50 de dolari
  • Cheltuieli totale:  1 000 163,96 de dolari

Profit net:  278 579 de dolari

Marja:  21,7%

Concluzie

Harry a reușit să ia un profit de 278 579 de dolari în două luni, conducând high-scaling campanii pe Facebook.

Pentru a scala la acest nivel, Harry sugerează că este important să folosiți 2 sau mai multe conturi de anunțuri care se află în manageri de afaceri separati. Acest lucru vă va ajuta să aveți o copie de rezervă în cazul în care un cont este eliminat. De asemenea, înainte de a scala masiv, asigurați-vă că furnizorul dvs. vă trimite produsul, astfel încât să creați conținut personalizat, cum ar fi videoclipuri și imagini. Trebuie să fiți într-o poziție în care să vă puteți crea conținut pentru a vă separa de agenții de marketing care vor încerca să vă copieze produsul atunci când vă vor observa anunțurile în instrumentele de spionaj.

Cum vă pare articolul?