27 Februari 2023 0 152

Temuduga dengan Bradley Hillier: Cara Penskalaan TikTok Ads

 

Tiktok telah menjadi sumber pengunjung yang paling hangat pada tahun 2022, dan banyak pembeli media, ahli afiliasi, dan usahawan eDagang tertarik dengan platform tersebut. Adalah baik untuk belajar tentang platform tersebut dengan lebih mendalam daripada mereka yang pernah menggunakan itu untuk masa yang lama sebelum menggunakan sumber pengunjung tersebut. Jadi, hari ini kami membawakan perkongsian daripada Bradley Hillier, pengasas Vast Media, yang merupakan salah satu agensi yang mengetuai TikTok Ads dan UGC di UK.

Bradley Hillier telah menjalankan agensi TikTok Ads sejak 2018, dan dia telah melakukannya pada saat TikTok belum lagi terkenal sehingga menjadi platform hangat pada tahun 2020 sehingga sekarang, di mana ia menjadi sumber pengunjung nombor satu. Agensi Bradley telah menguruskan TikTok Ads untuk beberapa jenama eDagang yang paling besar di dunia.

Dalam rencana ini, kami membawakan pemahaman mengenai TikTok yang dia kongsikan dalam temuduga ini dengan pasukan AgencyJR, di mana dia menyebut topik-topik yang berikut:

  • Cara menskala jenama dari $0 ke $250k sebulan dalam perbelanjaan iklan di TikTok
  • Cara mengguna semula kekreatifan sedia ada dan mengelakkan keletihan kekreatifan
  • Cara TikTok mengalahkan Google sebagai enjin carin besar yang seterusnya, dan banyak lagi.

Ikutilah temuduga ini sehingga habis, kerana anda akan menemui banyak isi-isi penting yang dikongsikan oleh Bradley.

Q: Boleh kamu memperkenalkan diri dan memberitahu serba sedikit tentang diri kamu kepada hadirin?

Nama saya Bradley Hillier, dan saya menjalankan agensi eDagang yang khusus dalam pengiklanan Facebook dan TikTok. Kami juga mempunyai satu studio di Bournemouth, Uk, tempat kami merakam banyak kandungan UGC, terutamanya untuk klien pengiklanan TikTok kami. Saya telah menjalankan agensi ini sekitar 5 tahun sejak tahun 2018.

Q: Mari cakap tentang masa sebelum kamu memulakan agensi TikTok Ads. Apa yang menarik kamu ke perniagaan tersebut, dan bagaimana hal itu bermula?

Kisah saya menarik. Saya datang dari latar belakang pelaburan bank di UK. Saya meninggalkan sekolah pada usia 18 tahun, sebelum universiti. Saya ditawarkan kerja dalam pelaburan bank yang sangat bagus, dan saya mengambil kerja itu. Saya bekerja dalam bidang tersebut selama dua setengah tahun dan akhirnya tidak tahan lagi. Saya ada kemurungan dan saya benci kerja saya kerana perlu menyeimbangkan kerja dan kehidupan saya. Saya biasanya melihat orang di pejabat yang lebih tua daripada saya, seperti 40 tahun dan lebih, dan fikir, “Saya tidak mahu jadi seperti kami bila saya besar.” Ini bukanlah apa yang saya inginkan untuk masa depan. Apa yang saya mahu semasa saya meninggalkan sekolah ialah kerja yang membayar dengan lumayan dan segalanya, dan hal itu mendorong saya. Tetapi selepas melakukannya, saya sedar bahawa hal itu bukan untuk saya. Jadi saya berhenti kerja itu, dan saya tidak mempunyai banyak rancangan.

Selepas berhenti kerja itu pada Oktober 2016, saya berpindah ke Perancis untuk melakukan ski. Ini satu keputusan cepat yang saya buat. Saya hanya pernah pergi ski sekali sebelum ini bersama kawan-kawan pada minggu cuti yang panjang semasa saya berumur 18 tahun. Dan saya kata, “Sekarang musim sejuk, tidak banyak yang dapat buat. Mari pergi selama setahun atau sekurang-kurangnya 6 bulan.” Jadi saya melakukan ski di tempat yang dipanggil Terence di Perancis, dan saya melakukannya selama 6 bulan.

Saya di sana sehingga hujung April, dan saya bertemu dengan teman wanita saya di sana. Kemudian kami pulang ke rumah selama sebulan dan melakukan perjalanan di Asia Tenggara selama tiga setengah bulan. Dan itulah di mana idea untuk menubuhkan agensi timbul, di pantai Bali.

Sangat sudah lama berminat dalam pengiklanan, terutamanya pengiklanan television. Saya tidak tahu mengapa. Saya selalu fikir saya boleh bekerja dalam industri tersebut. Saya pernah melihat pada pengiklanan TV dan tertanya-tanya mengapa ia sangat teruk, seperti kebanyakannya terlalu teruk. Saya selalu fikir ada sesuatu yang saya boleh lakukan di sana, tetapi idea untuk menubuhkan agensi hanyalah bayangan. Idea itu timbul semasa di pantai Bali, dan itulah yang saya lakukan sebaik sahaja saya kembali ke UK. Saya terus menubuhkan agensi dan tidak mencari kerja lain. Saya hanya berusaha membangunkan agensi saya, yang saya masih ada sehingga hari ini.

Q: Jadi apakah buat kamu tertarik untuk memulakan agensi tersebut? Adakah disebabkan oleh gaya hidup atau hanya kerana minat dalam pemasaran umum dan jualan?

Mungkin kedua-dua, tapi saya mungkin rasa ada 80/20 antara gaya hidup dan minat. Hanya terfikir yang saya mahu bekerja dari jarak jauh, apa yang saya mahu lakukan dalam kehidupan saya untuk beberapa tahun seterusnya, dan sekurang-kurangnya, melancong dan melihat banyak perkara yang ditawarkan dunia, yang saya tidak pernah pergi sebelum ini selain tempat yang dekat dengan Eropah. Jadi ianya seperti, “Betul itu, saya mahu dapat melakukannya dan bekerja secara online.”

Saya suka pengiklanan, dan pemasaran media sosial sangat hangat pada masa itu. Hal itu bagaikan satu masa untuk bermula bagi agensi-agensi pemasaran media sosial. Satu hal lain yang saya buat ialah membaca Tim Ferriss's The Four-Hour Work Week, mungkin buku yang memberi saya dorongan, dan kami patut memulakannya.

Q: Mari pergi ke soalan teknikal mengenai TikTok Ads. Secara umum, saya sudah mendengar banyak pendapat yang berbeza mengenai TikTok. Mungkin saya akan mula dengan soalan ini: Adakah kamu mengenali apa-apa syarikat jenama yang berjaya dalam Facebook dan sekarang menjalankan iklan di TikTok? Kamu rasa apakah perkara yang mereka perlu perhatikan, dan apakah kesilapan-kesilapan yang biasanya dilakukan oleh syarikat jenama yang berpindah dari Facebook ke TikTok buat pertama kali?

Ya, satu perkara yang ketara ialah mencuba menggunakan video kekreatifan iklan yang digunakan di Facebook dan memuat naiknya ke TikTok dan berharap hal itu berjalan dengan baik. TikTok ialah platform yang berlainan, dan banyak orang berpendidikan sehingga mereka tahu mereka tidak boleh melakukan hal itu, mungkin melalui percubaan atau kegagalan. Tapi inilah yang kami lihat banyak berlaku pada permulaan, sekitar 2020, semasa jenama Facebook mula masuk. Mereka ada banyak iklan video UGC yang “terus” yang tidak menggunakan sebarang gaya TikTok langsung. Hal itu mungkin kesilapan nombor satu dari segi kekreatifan.

Namun, jika kamu dapat membeli media di Facebook, kamu juga dapat membeli media di TikTok. Hal itu agak sedikit sukar, seperti terdapatnya beberapa perbezaan. Platform iklan mereka sangat susah digunakan. Sangat teruk. Saya telah berulang alik pergi kepada pasukan produk TikTok untuk bercakap mengenai Pengurus Iklan buat masa yang lama, tapi bahagian paling penting yang perlu diperhatikan mungkin ialah kekreatifan.

Q: Jadi bayangkan sekarang saya ialah syarikat jenama yang biasa menghasilkan banyak kekreatifan iklan di Facebook. Apakah sepatutnya mentaliti saya semasa menggunakan TikTok? Bagaimana saya membina projek kerkeatifan iklan saya?

Bila cakap tentang pereka TikTok, UGC ialah topik yang hangat. Di Twitter sekarang, kamu mungkin diikuti oleh lima pereka UGC baru setiap hari. Kami melakukan hal ini pada tahun 2020 semasa kami sedar bahawa klien-klien tidak mempunyai sebarang pereka dalaman yang dapat menghasilkan kandungan gaya TikTok yang berkesan, dan itu bukanlah satu pekerjaan pada masa itu. Tapi syukurlah, kamu membangunkan pasukan kecil pekerja bebas, terutamanya perempuan, yang dapat membuat produk video untuk klien-klien kami.

Langkah pertama adalah mencari pereka UGC yang kukuh, Twitter penuh dengannya. Mereka sedikit mahal di sana, dan harga mereka mungkin akan meningkat seraya peluang-peluang terbuka. Terdapat platform kekreatifan TikTok lain yang teruk, seperti Billow, yang saya tidak sarankan kerana, untuk setiap 10 video yang kamu dapat, hanya 3 yang bagus, yang selebihnya tidak cukup bagus.

Perkara terbaik yang kami telah lakukan dalam agensi kami ialah pengarah kekreatifan saya, yang merupkan seorang penyunting video yang hebat, telah mengupah beberapa lagi penyunting video. Apa yang kami akan buat ialah bergabung dengan penyumbang UGC untuk memperoleh video-video mereka. Tapi kami juga mendapat versi asli, jadi kami boleh menyuntingnya. Kami menukar 5 saat pertama dengan umpan, kami boleh menyimpan kandungan yang berkesan di bahagian tengah yang bagaikan video membuka bungkusan dalam video, dan kami boleh menambah banyak perkara berbeza dan menghasilkan banyak variasi daripada satu set video pereka. Itu satu perkara yang penting yang orang tidak melakukannya dengan cukup baik pada masa itu. Hal itu seperti mengatur semula video kamu atau mengubah satu perkara kerana, bila cakap tentang putaran kekreatifan, kadang kala kamu perlu menyegar semula 4-5 saat pertama.

Q: Apakah jenis kekreatifan yang kamu guna untuk menyasar semula pelanggan di TikTok?

Sejujurnya, penyasaran semula di TikTok tidak berjalan dengan begitu baik. TikTok ialah platform kesedaran kekreatifan yang besar yang masih perlu melakukan lebih baik untuk penyasaran semula. Kamu melihat peningkatan yang besar apabila kamu melakukan penyasaran semula pada platform seperti Facebook dan Google. Penyasaran semula yang kamu akan dapat dari sana akan menjadi lebih baik daripada penyasaran semula di TikTok kerana TikTok pada utamanya ialah platform kesedaran kekreatifan.

Q: Apakah perbezaan utama antara TikTok dan Instagram Reel dalam pengiklanan?

Perbezaan asas ialah, di TikTok, orang menunjukkan diri sebenar mereka, dan di Instagram mereka menunjukkan versi terbaik diri mereka. Jadi itulah sebabnya orang lebih terlibat dengan TikTok pada masa yang sama. Di TikTok, kamu tidak boleh membuat sesuatu yang kelihatan seperti pengiklanan kerana orang akan skrol pergi. Mereka akan perasan sesuatu yang tidak tulen. Jadi, iklan TikTok perlu muncul dalam cara yang asli atau tidak ketara.

Satu cara adalah dengan tidak membuatnya terlalu kelihatan seperti kamu ingin menjual sesuatu, tapi ada perbezaan yang tidak ketara antara hal itu dengan hanya menjalankan tren TikTok. Oleh sebab kamu kamu melakukan sesetengah pemasaran tradisional bagi produk kamu, dan tidak mahu melakukan tren TikTok, jalankannya sebagai sebuah iklan, dan kemudian lihat hasilnya. Pastikan iklan tulen, tapi kamu perlu mencipta umpan dan isi penting jualan dalam iklan kamu. Itulah apa yang kami lihat sangat berkesan.

Kami ada beberapa strategi lain yang kami gunakan untuk melakukan hal ini. Ada sesuatu yang dipanggil “spark ads,” yang seolah-olah seperti menjalankan rakan kongsi dengan syarikat jenama di Instagram.

Jadi kamu boleh menjalankannya melalui senarai putih dan halaman pempengaruh. Tapi apa yang banyak orang tidak tahu, dan hal ini merupakan helah yang sesuai, ialah terdapat perkara yang dipanggil identiti suai sendiri. Apabila kamu menetapkan iklan biasa di TikTok, hanya ada satu tempat yang penonton boleh klik, dan ianya pada URL. Mereka tidak dapat klik pada profail kamu dan pergi ke sana. Tetapi dengan Spark Ads, mereka boleh klik dan pergi ke profail kamu. Hal itu adalah salah satu cara terbaik menjalankan iklan di TikTok. CTR mereka biasanya lebih rendah, dan CPM mereka lebih tinggi kerana kamu dikenakan banyak cas terhadap inventori itu, dan keseluruhan kadar pertukaran adalah lebih rendah.

Jadi helah untuk mengatasi hal ini adalah dengan menetakan jenama baru daripada menggunakan logo dan nama jenama kamu dalam bahagian identiti pelanggan. Tetapkan sesuatu yang lain yang kelihatan seperti hal itu datang dari sesuatu selain daripada jenama kamu. Hal ini tidak bercanggahan dengan peraturan TikTok. Akaun kamu tidak akan diharamkan atas sebab ini, tetapi ini jelas sekali strategi topi hitam. Kamu kemudiannya boleh kata dalam profail kamu bahawa jenama kamu benar-benar dalam ruangan hadiah. Kamu menetapkan profail yang dipanggil “Finds dari orang X”, atau “Finds dari Lucy,” atau kamu boleh melakukan sesuatu mengenai hadiah atau sesuatu seperti senarai atau profail iklan yang kamu lihat orang guna di Facebook untuk iklan mereka. Cubalah hal itu di TikTok, kerana kami telah lihat hal itu berkesan dengan sangat baik di sesetengah akaun.

Q: Pakar TikTok berkata bahawa dengan TikTok jika kamu menggunakan kekreatifan yang sama tetapi memotong satu saat atau menambah saat yang baru, orang kana melihatnya sebagai satu kekreatifan yang baru, dan kemudian CPM akan jatuh. Adakah kamu mempunyai pandangan yang sama, atau adakah hal ini sesuatu yang kamu perlu cuba untuk 4 saat pertama?

Kami melakukan itu banyak kali. Menambah satu saat, mengurangkan satu, atau membuat perubahan kecil pada kekreatifan boleh menghasilkan pelbagai versi pada masa yang sama. Kamu boleh membuat perubahan pada umpan, mengubah CTA, atau mengubah sebarang kandungan di bahagian tengah.

Dalam putaran kekreatifan, banyak orang suka cakap tentang bagaimana kamu perlu menyegar semula kekreatifan kamu setiap lima hari dan bahawa kamu perlukan sepuluh kekreatifan baru setiap minggu. Hal itu tidak semestinya benar. Kami ada akaun dengan belanja iklan bulanan $80 000 atau lebih, dan kami ada kekreatifan yang sama yang berjalan dengan baik di akaun itu selama sebulan, dua bulan, atau tiga bulan. Jadi dalam sesetengah versi, kamu perlukan lebih satu putaran kekreatifan dari akaun ke akaun. Namun, setelah kamu menemui kekreatifan yang sesuai, kamu boleh menjalankannya untuk masalah yang lama sebelum mengalami sebarang masalah sebenar.

Terdapat cara mudah untuk menyunting video, mengubahnya sedikit, dan menukarkannya semula sepaya mempunyai putaran kekreatifan yang baru. Tetapi kamu patut terus menguji kekreatifan kamu dalam kempen kotak pasir kamu.

Q: Jadi, seberapa dalam analisis yang kamu buat semasa menyegar semula kekreatifan? Adakah kamu melihat semua data, seperti kadar tontonan, atau adakah hal itu lebih kepada keputusan yang tidak disokong oleh data?

Ya, jadi kami menggunakan data pada platform tersebut, seperti CTR, purata masa tontonan setiap orang, dan penglibatan orang. TikTok menilai diringa sendiri kerana menekankan penglibatan kekreatifan berbanding pertukaran, yang mana sedikit berbeza daripada Facebook.

Jadi, sebagai contoh, jika kamu menjalankan lima iklan dalam satu kumpulan iklan, salah satu daripada iklan tersebut mungkin akan menerima 90% atau lebih belanja iklan. Dan itulah hanya satu masa keputusan prestasi daripada algoritma yang saya temui. Jadi ada kalanya kamu perlu sangat sedar bahawa kamu perlu membuat sesetengah perubahan untuk memastikan kamu meluangkan banyak masa pada kekreatifan lain dan memberi mereka peluang untuk menunjukkan prestasi. Algoritma mungkin lebih matang, tetapi CPM rendah menggambarkan peluang besar yang berkesan dengan baik untuk sesetengah syarikat jenama, dan hal itu menjadi lebih baik.

Q: Saya akan tanya kamu soalan singkat tentang Vast Marketing Agency. Apakah keseimbangan antara Facebook dan TikTok? Adakah sama sekarang, adakah TikTok lebih tinggi, atau adakah Facebook masih menguasai?

Saya menggunakan TikTok sejak 2020, dan saya tahu hari ini akan datang apabila banyak orang akan melihat lautan biru di luar sana dan akan membina agensi-agensi TikTok mereka. Hal itu bagus, tapi kami masih fikir bahawa Facebook adalah pilihan yang lebih bagus dan stabil bagi syarikat jenama yang mempunyai skala tinggi, tapi seperti yang saya katakan, kami juga menjalankan banyak penskalaan di TikTok sekarang.

Jadi bagi kami, kami meluangkan lebih banyak masa di TikTok sekarang berbanding dengan Facebook. Kami ada 2 akaun pada bulan ini yang kami ambil, dan saya gementar untuk mengatakannya kerana masih belum hujung bulan. Tapi kami membawanya dari $0 dalam belanja iklan ke $100 000 pada hujung bulan, dan yang satu lagi ke $120 000 lebih pada hujung bulan. Jadi kami bermatlamat untuk pergi dari kosong ke enam angka dalam perbelanjaan menjelang hujung bulan pertama. Saya teruja dengan cabaran ini, dan hal itu patut menjadi kajian kes yang bagus jika kami dapat melakukannya dengan baik.

Q: Sangat hebat. Mari cakap tentang syarikat jenama dan platform iklan yang berbeza: Facebook dan TikTok. Pada pendapat kamu, apa syarikat jenama yang tidak patut menggunakan TikTok?

Itu soalan yang menarik. Saya tidak pasti. Adalah sedikit sukar jika kamu ialah jenama suplemen pemakanan atau dalam sebarang industri di mana kamu sentiasa diharamkan dan ditolak. Kami bekerja dengan sedikit klien daripada suplemen makanan juga. Kamu patut cuba dan mendapatkan pra-kelulusan untuk segalanya sebelum kamu dibenarkan menjalankan iklan kamu, halaman pendaratan kamu, dan segala sesuatu yang lain supaya kamu tidak menghadapi masalah semasa kamu cuba menjalankan iklan kamu. Jika kamu tidak berbuat demikian, akaun kamu mungkin diharamkan.

Jenama yang menyasar pada golongan berumur 40-an dan lebih tua juga patut digalakkan. Sesetengah orang kata, “Oh, TikTok tidak berkesan untuk hadirin saya kerana mereka berusia 35 tahun atau lebih tua atau umur 40-an.” Kami telah melihat bahawa golongan dari segi umur berkesan juga. Dan walaupun kami telah mengalami julat purata nilai tempahan $100-$300, saya pernah lihat orang lain mempunyai sesuatu yang berkesan dengan AOV $1 000 atau lebih tinggi. Jadi dari segi jenama, saya tidak rasa hal itu patut menjadi penghalang. Hal itu berbaloi dicuba oleh semua orang.

Q: Saya lihat di sesetengah tempat bahawa orang dewasa meluangkan banyak masa di TikTok berbanding di platform media sosial yang lain. Adakah hal ini benar?

100% benar, dan hal itu masuk akal kerana TikTok menyedut masuk orang. Saya berjaya tidak menggunakan itu untuk suatu ketika, tapi saya baru-baru ini diumpan semula semasa kes Johnny Depp. Saya lebih menggemari Twitter. Satu hari saya mendapati diri saya melayari TikTok selama sejam setengah, dan kata, “Hal ini tidak berlaku.” Saya tidak dapat percaya saya juga diracuni TikTok.

Hal itu bagaikan satu ketagihan dan susah untuk melepaskannya disebabkan oleh kandungan pendeknya. Satu hal lain yang menarik ialah kebolehan cariannya. Hanya sekarang TikTok menjadi platform cariannya sendiri. TikTok bukan sahaja menyaingi Facebook dan membuat mereka risau tentang pasaran mereka, tapi saya rasa TikTok juga akan menyaingi Google dari segi kebolehan platform carian.

Saya dan teman wanita saya balik melancong dari Perancis sekitar sebulan setengah yang lalu, dan kami berhenti di tempat yang dipanggil Dijon, di mana mereka membuat mustard di Perancis. Sebelum kami sampai di sana, saya pusing dan tanya teman wanita saya, “Okey, kamu tahu apa yang kita akan buat semasa berada di sini?,” Dia kata, “Oh,” dan mengeluarkan TikToknya, di mana dia sudah menyimpan tiga atau empat video mengenai apa yang boleh dilakukan di Dijon. Dia telah mencari dan menjumpai tempat-tempat itu di TikTok.

Saya sudah tahu orang mengadakan carian di sana. Namun, saya tidak sedar betapa cepatnya dan bagusnya TikTok kerana kamu boleh pergi ke sana dan mendapat banyak video pendek, kandungan daripada orang sebenar yang mudah dihadam, atau kamu boleh pergi ke Google dan taip carian kamu dan diberikan senarai rencana dan blog rencana yang sudah tua dan klik yang berbayar dari SEO. Kemudian kamu perlu ambil maklumat itu dan mencari di Google Maps dan tempat lain. Jadi, seperti yang kamu tahu, lebih cepat dengan hanya pergi ke TikTok. Jadi saya sangat memahami mengapa orang berbuat demikian.

Q: Saya pernah dengar dan bercakap kepada beberapa orang yang menjalankan iklan TikTok, dan selalunya, mereka kata mereka perlu menghasilkan halaman pendaratan sendiri untuk menghasilkan pertukaran di TikTok. Adakah kamu kerap menghasilkan halaman pendaratan sendiri, atau adakah kamu fikir ia OK untuk menjalankan halaman produk yang sama seperti yang kamu lakukan di platform lain?

TikTok berkesan hanya dengan menjalankan halaman produk, halaman pendaratan, atau perkara seperti itu. Tapi kamu dapat melakukan lebih banyak penskalaan dari unsur halaman pendaratan sendiri dan melihat prestasi yang lebih baik. Tidak salah mencuba.

Hal itu juga bukannya perkara paling susah untuk pasang. Jika kamu memiliki jenama eDagang, kamu patut mencuba halaman pendaratan sendiri pada saluran yang berbeza, sama ada Google atau Facebook. Terutamanya jika kamu ada produk “hero” atau tawaran yang mempunyai pertukaran yang bagus.

Q: Adakah terdapat taktik pembelian media TikTok yang menarik atau apa sahaja yang kamu sedang lakukan sekarang yang kamu rasa orang lain patut tahu, atau yang mereka tidak patut tahu kerana terlalu bagus?

Pengoptimuman nilai adalah sangat bagus sejak ia diperkenalkan. Saya ada fikir hendak mengeluarkan tweer mengenainya. Kami diberi versi beta dari TikTok kerana kami ialah TikTok Agency Partner, jadi kami mendapat segalanya lebih awal. Ia berkesan dengan baik, dan kami menggunakannya untuk penskalaan yang banyak. Kami menggunakan penskalaan pengoptimuman nilai, kos rendah, putaran kekreatifan, dan carian kandungan. Carian akan menjadi besar.

Tiktok ada iklan beli-belah bersifat video yang kelihatan akan datang, dan sekarang ia sudah ada. Sesetengah klien studio kami baru saja mencubanya, tapi dalam adegan ini, prosesnya mengambil masa yang sangat lama untuk dapat berbuat demikian. Kami ingin melakukannya dalam cara yang berbeza disebabkan oleh hal itu. Kami ingin melakukannya dalam cara yang membolehkan kami bergabung dengan klien kami. Kemudian kami membawa masuk model, pelakon, dan mereka akan menjadi muka jenama, melakukan pembelian daripada studio kami dan memautkan semula kepada klien kami.

Tapi nampaknya akses itu akan menjadi agak berbeza kerana idea TikTok mengenai hal itu berbeza. Hal itu ialah perkara lain yang penting dari segi gabungan carian, pilihan penyasaran, dan mengambil lebih banyak kesempatan terhadap beli-belah langsung.

Q: Jadi hal itu bagus, dan kami perlu menamatkan temu ramah ini. Jika orang ingin mencari kamu untuk menanya lebih banyak soalan dan memahami sedikit sebanyak tentang pendapat kamu terhadap pembelian media di TikTok, di manakah tempat terbaik untuk mencari kamu, dan bagaimana mereka boleh berbuat demikian?

Tempat terbaik untuk mencari kami setakat ini adalah di Twitter. Saya rasa itu komuniti online paling bagus di luar sana bagi seluruh DTC dan industri pemasaran. Jadi ikuti saya di Twitter @bradley_vast. Vast ialah nama agensi saya, Vast Media Marketing Agency. Hubungi saya di Twitter, jika kamu tiada di sana, maka bukalah akaun kerana ia bagaiman pengubah permainan bag saya, dan saya harap saya menjadi lebih aktif pada tahun-tahun lalu semasa saya menontonnya dengan senyap. Jadi ya, libatkanlah diri.

Kesimpulan

Kami menghargai semua orang yang telah membaca rencana ini sehingga habis, dan kami berharap kamu ada hari yang indah. Ingatlah untuk mencari Bradley di Twitter, periksa agensinya, ikuti dia, dan tunjukkan kasih sayang kepadanya. Jika kamu rasa paparan ini bernilai, sila kongsikannya dengan kawan yang mungkin rasa maklumat ini membantu dan tinggalkan komen.

Di Partnerkin, kami akan terus mencapai banyak orang yang berpengaruh dan membawakan pelajaran penting untuk kamu.

Bagaimana anda suka artikel itu